流浪中的遊客cutecute說笑話:

2012-01-27

大陸人講廣東話唔正~弄出很多笑話~



內容 : 1.有冇雷電顯示?﹝來電顯示﹞



2. 有一個售貨員向一個內地女人sales一條褲,佢拎起條褲拍埋個身到,然後問:"條褲有冇隊架?"

跟住個售貨員唔知佢講乜..然後個女人自己摸下條褲:"噢!冇隊架"..(原來佢係話條褲冇袋.)



3.一個內地女人想叫前面D人讓條路佢行,所以佢沿途係咁話:kiss me,kiss me

但其實佢想講excuse me……excuse me……



4. 一個內地小姐同佢既friend講:「你地有〝陰毛〞既」 (陰謀)



5. 好多大陸人打去電話公司話要將自己部手提電話〝出煙〞( trade in)



6.有個女人問路:"先生,請問 " 侏儒村"係邊呀?.."先生都唔識答佢

(原來〝侏儒村〞=G2000 )



7.小巴上一內地男子:"司機,唔該大爆heigh有落"...(其實係大埔墟呀..= =)



8. o係一個巴士站,眾人都等緊巴士,有個內地女人問另一人:"先生唔該,請問你有

冇〝生痔瘡〞呀?"個男人頭都痕埋..(原來個女人係想問佢有冇散紙唱)



9.一班內地女人傾計,話: "我地不如做雀仔呀媽lor?".......(腳底按犘ar)



廣東話唔正的女導遊~



有一次當Sam參加北京旅行團,

有個北京靚女當導遊,阿Sam心諗今次無死啦,靚女導遊仲講中文,阿Sam覺得好親切 .



靚女導遊開始自我介紹:「咁多位道友你地好,我叫狐狸精」(咁多位團友你地好,我叫胡麗貞...)

女團友一聽到就牛咁眼望住自己老公/男友...



第二日,導遊話:「好喇咁多位道友,今日我要帶你地去試下北京馳名既路邊狗屎,跟住帶你地上天堂」

(好喇咁多位團友,今日我要帶你地去試下北京馳名既爐邊餃子,跟住帶你地上天壇..)

團中有個阿婆一聽到直情激動到連鞋都飛出來.

阿婆好激動話:「我而家俾錢黎旅行呀!食咩狗屎?上咩天堂呀? 」



食店入面:北京導遊同頭先個阿婆笑笑口講:「阿婆,你痴完未呀? 」

(你吃完未呀?)

阿婆心諗(...你又發咩顛呀?)好唔耐煩答:「未呀~」



導遊:「你快d死啦~你死坐E琣a上天堂啦!你仲唔痴快D~」(你快d食啦~你迨E九琣a上天壇啦!你仲唔吃快D~)

之後個阿婆無再理過個導遊



第三日,導遊話:「各位道友,今日我要帶你地去買d有特色既手信,望下你地右手邊d死八婆」

(各位團友,今日我要帶你地去買d有特色既手信,望下你地右手邊d水蜜桃)

部份飲緊水既團友聽到佢咁講野,即刻噴水 滿頭問號...「...咩死八婆話??」

跟住佢地就一致決定投訴,話個導遊既服務態度好有問題

2006-11-20 21:29:30 補充

有一位牧師要賣一匹馬,有個人來看,
牧師就對他說:『這匹馬只聽的懂三種指令,
你要牠走就說『讚美主』;要牠跑就說『感謝主』;要牠停就說『主啊』。』
這個人聽了不太相信,就要求試騎看看,於是他就坐上那匹馬,
然後說:『讚美主』,那匹馬果然開始慢慢走,
他又說:『感謝主』那匹馬就突然全速衝刺,這人一緊張就忘了怎麼讓牠停下來,
那馬就一直跑一直跑,跑到一個懸崖前面,眼看就要掉下去了,
這人就大叫了一聲:『主啊』,結果馬就在懸崖前半公尺處停了下來,
然後他就鬆了一口氣說:『感謝主』..........

你可能還會喜歡...

參與回覆

    立即訂閱我們的電子報

    掌握最新健康消息!